Trend

Çok Dilli Bir WordPress Sitesinin Avantajları Nelerdir ?

Yaşadığımız dijital dünyada, etkili bir web sitesi her zamankinden daha da önemlidir. Web siteniz muhtemelen müşterilerinizin markanızla ilk temas noktasıdır. Bunu e-ticaret pazarının hızlı küreselleşmesi ile birleştirmek ve farklı diller için optimize etmek çok önemlidir. Çok Dilli Bir WordPress Sitesinin Avantajları Nelerdir ?

İster çeviri hizmetlerinden isterseniz de bir WordPress çeviri eklentisinden yardım alın, çok dilli bir web sitesinin birçok faydası vardır.

Çok Dilli Bir WordPress Sitesinin Avantajları Nelerdir ?

Web sitenizin içeriğini çevirmenin avantajlarından sadece birkaçı:

#1 Daha Geniş Bir Kitleye Ulaşabilirsiniz

En bariz avantajla başlayalım: Sitenizi çok dilli yapmak, daha büyük bir kitleye ulaşmanıza yardımcı olur.

Tüm internet kullanıcılarının sadece% 25’inin İngilizce bildiğini öğrenmek sizi şaşırtabilir . Tüm çabalarınızı bir İngilizce web sitesine yoğunlaştırırsanız, potansiyel pazarınızın büyük bir bölümünü elde etmiş olabilirsiniz.

Sitenizi birden çok dilde sunarak, ana dili İngilizce olmayan çevrimiçi tarayıcıların% 75’ine ulaşarak işinizi (ve sonsuz olasılıkları) onlara açmış oluyorsunuz.

2. Dönüşüm Oranlarını İyileştirebilir

İngilizce konuşuyorsanız, satın alma işlemi yapacak kadar uzun bir süre bir yana, tamamen Çince veya Almanca olan bir web sitesine tıklarsanız, ortalıkta dolaşmayabilirsiniz. Sitenizin birden çok dile çevrilmesi, hemen çıkma oranını azaltacağınız ve dönüşümleri artıracağınız anlamına gelir. Tüm e-ticaret mağazası sahiplerinin amacının bu olduğuna dair bir tahminde bulunabiliriz.

3. Sizi Rekabette Öne Çıkarır

Fransa’da potansiyel bir müşteriniz olduğunu hayal edin. Ülkenin yerlileri ve Fransızca dışında başka dil bilmiyorlar. İhtiyaç duydukları şeyi satan iki web siteleri var. Her ikisi de ABD merkezlidir, ancak biri tamamen İngilizce, diğeri Fransızca’dır. Tüm veriler bize ana dillerinde göz atmalarına olanak tanıyan mağazadan satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor. Peki hangi mağaza olmayı tercih edersin?

Web sitenizi çevirerek, rekabette üstünlük elde edersiniz. Uluslararası müşterilerin ihtiyaçlarına duyarlı olmamak ve satışları rakiplerinize devretme riskiyle karşı karşıya kalırsınız.

4. SEO Kimlik Bilgilerinizi Geliştirir

Bir çevrimiçi mağazanın başarısı SEO‘ya bağlı olabilir . Web sitenizin birden fazla dile çevrilmesi, SEO kimlik bilgilerinizi artırmanıza yardımcı olabilir.

Tanıdık olmayan herkes için SEO, Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelir ve web sitenizin arama motoru sonuç sayfalarında nerede sıralandığını ifade eder. Bir kelime veya kelime öbeği ararken Google ve Bing sonuçlarını düşünün .

SEO uzmanları tarafından yapılan deneyler, çok dilli bir sitenin trafiği artırmada sahip olabileceği büyük faydaları göstermiştir .

5. Kişiselleştirme ve Yerelleştirme Müşteri Deneyimini İyileştirir

Ticari moda sözcükleri gibi görünebilirler, ancak içeriğin kişiselleştirilmesi ve yerelleştirilmesi , müşteri deneyimi için çok önemlidir.

Kişiselleştirme, deneyimi bireysel müşteriye göre uyarlamaktır ve yerelleştirme, içeriği değiştirmekle ilgilidir, böylece belirli bir coğrafi konumdaki müşterilerle ilgilidir. Web sitesi içeriğinin çevirisi bunda büyük rol oynar .

Alışveriş yapanlar bir grafikteki başka bir numara gibi hissetmek istemezler ve kişiselleştirilmiş, yerelleştirilmiş bir deneyim sunmak, işletmenizi daha cana yakın hale getirmenize yardımcı olabilir. Bu da karşılığında güveni artırır ve müşterilerin daha fazlası için geri gelmesini sağlayabilir.

6. Marka İmajınızı Güçlendirir

İşletmeniz tamamen çevrimiçi olduğunda imajınız ve itibarınız her şeydir. Çok dilli bir web sitesine sahip olmak, gerçek anlamda küresel bir marka imajı verir. Karmaşıklık, güvenilirlik ve karmaşıklık önerir ve bu size ve yaptığınız işe güven verebilir. 

Çok Dilli Siteler için En iyi 10 WordPress Dil Eklentisi;

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu